Ny nettside? It's kind of what we do. Så det kan vi selvfølgelig hjelpe deg med!
Men la oss kartlegge detaljene først. Ved å gi oss grundig bakgrunnsinformasjon om prosjektet hjelper du oss med å gi deg et raskt- og så korrekt prisestimat som mulig. Forsøk å gjøre dine svar korte og konsise på hvert av spørsmålene. Hvis du føler at spørsmålet ikke er relevant for deg, ja da bare hopper du elegant over til neste.

Flott! Da er det bare å sette i gang, for vi gleder oss virkelig til å høre fra deg!

01. Kontaktinformasjon

02. Litt bakgrunnsinformasjon

03. Eksisterende løsning?



04. Litt om målsetninger og målgrupper

Hva er målet med en ny nettside?

Målgruppe

Hvem er det du ønsker å nå ut til? Litt kort om ditt publikum, så konkret som mulig.

Hva ønsker du at brukerne primært skal gjøre på nettsiden? Hva er aller viktigst for deg?

05. Ekstra funksjoner på nettsiden.

Og da mener vi andre ting enn publisering av sider, innhold og dokumenter.

06. Har du eksempler på andre sider som du synes er bra?

Eller som har samme funksjonalitet som du er ute etter? Eller farger du liker? Legg linker til innhold du liker godt på hver sin linje i feltet under.

07. Fremdrift, lansering og budsjett?

Mange har store ambisjoner og forventninger til en ny nettløsning og er ivrig til å komme i gang. Og vi vet at alt skulle gjerne vært ferdig i går! Men seriøst, fortel oss litt om dine forventninger til framdrift og ferdigstilling av prosjektet. Normalt starter vi med kartlegging av funksjonalitet og sider(sidekart). Deretter kjører vi gang med grove skisser, maler, utvikling, opplæring, produksjon av innhold, ferdigstillelse og til slutt lansering!
Neida, vi er ikke ute etter å loppe deg for mest mulig. Våre priser er de samme uansett hvem vi leverer til! Men ved å gi oss all denne informasjonen vi ber deg om, og du samtidig oppgir en reell økonomisk ramme for prosjektet, hjelper du oss med anslå omfanget av arbeidsmengden og gi eg en tilbakemelding på om du er innenfor. Erfaringsmessig sparer dette både oss og ikke minst deg for dyrebar tid i tilbudsfasen.

08. Hva med identitet og grafisk profil?

Hvis du har digital profilhåndbok, logo eller andre grafiske elementer kan du laste dem opp her(Åpnes i et nytt vindu.):
Last opp filer

09. Annet

Du må lagre endringene før du kan sende forespørselen.

Tusen takk for din henvendelse!

En av oss vil se igjennom svarene dine og ta kontakt med deg for videre fremdrift.

Merk: Ved stor pågang kan det være noe ekstra behandlingstid, men vi vil normalt svare deg innen 48 timer.

Ha en fortsatt fin dag! Du hører snart fra oss.

Hilsen oss i HePe

Vanlige spørsmål

Hva koster ei nettside?

Det er et omfattende spørsmål. Her føler vi det eneste riktige svaret fra oss er; "det kommer helt an på hva du er ute etter?"

Hvilken funksjonalitet ønsker du? Skal vi hjelpe deg med ideer fra starten av og planlegge løsningen i detalj sammen med deg? Eller er dere ferdig med grublingen og bare trenger noen til å "lage produktet"? Har dere en fancy layout klar, eller ønsker dere at vi skal designe en for dere? Disse spørsmålene er med på å avgjøre hvor mye tid vi må beregne på jobben.

Som du sikkert skjønner så blir dine ambisjoner og behov veldig gjeldende for prisen på løsningen. Og det er ikke alltid store ambisjoner og budsjetter går hånd i hånd. Ved å oppgi grundig bakgrunnsinformasjon gir du oss en pekepinne på arbeidsmengden. Erfaringsmessig sparer dette begge parter for dyrebar tid i bli kjent og planleggingsfasen. Jo mer vi vet, jo mer effektive kan vi være. Og billigere blir det.

Når kan jeg forvente fyrverkerier og stor lansering?

Vi forstår at når du er kommet så langt at du henter inn tilbud, så burde løsningen helst vært ferdig i går. Men du får akkurat det samme svaret som på tidligere spørsmål; "det kommer helt an på hva du er ute etter?" Neida, vi forsøker ikke å være vanskelig. Men så snart vi har kartlagt dine behov og omfanget av jobben vil vi komme tilbake med en realistisk fremdriftsplan. Det kommer litt an på omfanget, men erfaringsmessig vil et prosjekt i gjennomsnitt behøve ca. 1-3 mnd fra startskuddet går, til siden er lansert og kan beundres av millioner.

Når kan dere starte da?

Her spiller omfanget av prosjektet og vår kapasitet en viktig rolle. Jo større prosjekt, jo mer kapasitet trenger vi til rådighet. Men det er ikke bare vår kapasitet som påvirker. Hvis det kreves at dere er mer eller mindre involverte under hele utviklingen, så må dere også sette av tid til dette. Jo raskere du kan fylle ut skjemaet og svare på en klar og kortfattet måte på det vi behøver å vite, jo raskere kan vi svare deg på dine spørsmål og komme i gang med ditt prosjekt.

Andre spørsmål?

Om du har andre spørsmål (som ikke har med kostnader og tidsforbruk å gjøre) før du forteller oss om prosjektet ditt, så kan du bruke kontaktskjemaet vårt, som du finner under "Kundeservice"

Content © 2013 HePe (Org.nr: 999 999 999). All Rights Reserved.

App design and development by HePe